Search this site
Embedded Files
Skip to main content
Skip to navigation
scoalaionesti.ro
Pagina de pornire
Scurt istoric
Noutăți
PNRAS
Curriculum: Plan cadru, Curriculum Național, Orar, Structură an școlar
STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
Organigrama
Management: CA, CCIM, CEAC, regulamente
Consiliul de administrație
SCIM
CEAC
REGULAMENTE
Revista școlii
Proiecte și parteneriate
POIM
Proiecte eTwinning
Peer Power: Combating Bullying Together
Kids of using their minde
Fun Math
LITTLE HANDS ARE TOUCHING THE FUTURE
MATHEMATICS IS AROUND
AURORA
DO HAVE FUN LEARN
KEYS TO WELLBEING
SCIENCE HOUSE
Little Citizens, Big Leaders
Enjoyable Reading With My Reading Friend
Activități de codare Code Week
Proiecte - EDUCAȚIE ONLINE FĂRĂ HOTARE TRANSNATIONAL PARTNERSHIP PROJECT
Concurs ”Pe urmele lui Ion Barbu”
Simpozion ”Școala timpului liber”
Citește-mi 100 de cărți
Proiectul ”România de poveste”
Grupul vocal ”Româncuțele”
Pod peste suflete
Ziua Națională a Lecturii
Ateliere de Vară ”Șotron” 2022
GDPR
Galerie
Biblioteca virtuală
Contact
scoalaionesti.ro
Pagina de pornire
Scurt istoric
Noutăți
PNRAS
Curriculum: Plan cadru, Curriculum Național, Orar, Structură an școlar
STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
Organigrama
Management: CA, CCIM, CEAC, regulamente
Consiliul de administrație
SCIM
CEAC
REGULAMENTE
Revista școlii
Proiecte și parteneriate
POIM
Proiecte eTwinning
Peer Power: Combating Bullying Together
Kids of using their minde
Fun Math
LITTLE HANDS ARE TOUCHING THE FUTURE
MATHEMATICS IS AROUND
AURORA
DO HAVE FUN LEARN
KEYS TO WELLBEING
SCIENCE HOUSE
Little Citizens, Big Leaders
Enjoyable Reading With My Reading Friend
Activități de codare Code Week
Proiecte - EDUCAȚIE ONLINE FĂRĂ HOTARE TRANSNATIONAL PARTNERSHIP PROJECT
Concurs ”Pe urmele lui Ion Barbu”
Simpozion ”Școala timpului liber”
Citește-mi 100 de cărți
Proiectul ”România de poveste”
Grupul vocal ”Româncuțele”
Pod peste suflete
Ziua Națională a Lecturii
Ateliere de Vară ”Șotron” 2022
GDPR
Galerie
Biblioteca virtuală
Contact
More
Pagina de pornire
Scurt istoric
Noutăți
PNRAS
Curriculum: Plan cadru, Curriculum Național, Orar, Structură an școlar
STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
Organigrama
Management: CA, CCIM, CEAC, regulamente
Consiliul de administrație
SCIM
CEAC
REGULAMENTE
Revista școlii
Proiecte și parteneriate
POIM
Proiecte eTwinning
Peer Power: Combating Bullying Together
Kids of using their minde
Fun Math
LITTLE HANDS ARE TOUCHING THE FUTURE
MATHEMATICS IS AROUND
AURORA
DO HAVE FUN LEARN
KEYS TO WELLBEING
SCIENCE HOUSE
Little Citizens, Big Leaders
Enjoyable Reading With My Reading Friend
Activități de codare Code Week
Proiecte - EDUCAȚIE ONLINE FĂRĂ HOTARE TRANSNATIONAL PARTNERSHIP PROJECT
Concurs ”Pe urmele lui Ion Barbu”
Simpozion ”Școala timpului liber”
Citește-mi 100 de cărți
Proiectul ”România de poveste”
Grupul vocal ”Româncuțele”
Pod peste suflete
Ziua Națională a Lecturii
Ateliere de Vară ”Șotron” 2022
GDPR
Galerie
Biblioteca virtuală
Contact
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
Orar 2023-2024
Orar 2021-2022
Plan-cadru_învățământ primar
Programe școlare - învățământ primar
Calendar: Ordin Nr. 5.327 din
29 septembrie 2021
Metodologia de organizare şi desfăşurare a Evaluărilor Naţionale la finalul claselor a II-a,
a IV-a şi a VI-a
EVALUARE NAȚIONALĂ - modele de teste
Clasa a II-a
Citit - Test 1,2022
Citit - Test 2, 2022
Citit - Test 1, 2021
Matematică - Test 1, 2021
Citit - Test 2, 2021
Matematică - Test 2, 2021
Scris - Test 1, 2021
Matematică - Test 1, 2020
- model
Scris - Test 2, 2021
Matematică - Test 2, 2020
- model
Citit - Test 1, 2020
- model
Citit - Test 2, 2021
- model
Scris - Test 1, 2020
- model
Scris - Test 2, 2020
- model
EN - clasa a II-a, 2014-2019
Clasa a IV-a
LLR - Test 1, 2021
Matematică - Test 1, 2021
LLR - Test 2, 2021
Matematică - Test 2, 2021
LLR - Test 1, 2020
- model
Matematică - Test 1, 2020
- model
LLR - Test 2, 2020
- model
Matematică - Test 2, 2020
- model
LLR - 2014 -2019
Matematică - 2014-2019
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse