Search this site

27 februarie 2023 - 6 aprilie 2023 🌷 27 III - 31 III - SĂPTĂMÂNA VERDE

Modulul 4
scoalaionesti.ro
  • Pagina de pornire
    • Scurt istoric
  • Noutăți
  • PNRAS
  • Curriculum: Plan cadru, Curriculum Național, Orar, Structură an școlar
    • STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR
    • ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
    • ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
    • ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
  • Organigrama
  • Management: CA, CCIM, CEAC, regulamente
    • Consiliul de administrație
    • SCIM
    • CEAC
    • REGULAMENTE
  • Revista școlii
  • Proiecte și parteneriate
    • Proiecte eTwinning
      • Kids of using their minde
      • Fun Math
    • Proiecte - EDUCAȚIE ONLINE FĂRĂ HOTARE TRANSNATIONAL PARTNERSHIP PROJECT
    • Concurs ”Pe urmele lui Ion Barbu”
    • Simpozion ”Școala timpului liber”
    • Citește-mi 100 de cărți
    • Proiectul ”România de poveste”
    • Alte proiecte
    • Grupul vocal ”Româncuțele”
    • Pod peste suflete
    • Ziua Națională a Lecturii
    • Ateliere de Vară ”Șotron” 2022
  • GDPR
  • Galerie
  • Contact
scoalaionesti.ro
  • Pagina de pornire
    • Scurt istoric
  • Noutăți
  • PNRAS
  • Curriculum: Plan cadru, Curriculum Național, Orar, Structură an școlar
    • STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR
    • ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
    • ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
    • ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
  • Organigrama
  • Management: CA, CCIM, CEAC, regulamente
    • Consiliul de administrație
    • SCIM
    • CEAC
    • REGULAMENTE
  • Revista școlii
  • Proiecte și parteneriate
    • Proiecte eTwinning
      • Kids of using their minde
      • Fun Math
    • Proiecte - EDUCAȚIE ONLINE FĂRĂ HOTARE TRANSNATIONAL PARTNERSHIP PROJECT
    • Concurs ”Pe urmele lui Ion Barbu”
    • Simpozion ”Școala timpului liber”
    • Citește-mi 100 de cărți
    • Proiectul ”România de poveste”
    • Alte proiecte
    • Grupul vocal ”Româncuțele”
    • Pod peste suflete
    • Ziua Națională a Lecturii
    • Ateliere de Vară ”Șotron” 2022
  • GDPR
  • Galerie
  • Contact
  • More
    • Pagina de pornire
      • Scurt istoric
    • Noutăți
    • PNRAS
    • Curriculum: Plan cadru, Curriculum Național, Orar, Structură an școlar
      • STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR
      • ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
      • ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
      • ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL
    • Organigrama
    • Management: CA, CCIM, CEAC, regulamente
      • Consiliul de administrație
      • SCIM
      • CEAC
      • REGULAMENTE
    • Revista școlii
    • Proiecte și parteneriate
      • Proiecte eTwinning
        • Kids of using their minde
        • Fun Math
      • Proiecte - EDUCAȚIE ONLINE FĂRĂ HOTARE TRANSNATIONAL PARTNERSHIP PROJECT
      • Concurs ”Pe urmele lui Ion Barbu”
      • Simpozion ”Școala timpului liber”
      • Citește-mi 100 de cărți
      • Proiectul ”România de poveste”
      • Alte proiecte
      • Grupul vocal ”Româncuțele”
      • Pod peste suflete
      • Ziua Națională a Lecturii
      • Ateliere de Vară ”Șotron” 2022
    • GDPR
    • Galerie
    • Contact

ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR

  • Calendar: Ordin Nr. 5.327 din 29 septembrie 2021

  • Metodologia de organizare şi desfăşurare a Evaluărilor Naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a

  • EVALUARE NAȚIONALĂ - modele de teste
Clasa a II-aCitit - Test 1,2022Citit - Test 2, 2022
Citit - Test 1, 2021 Matematică - Test 1, 2021Citit - Test 2, 2021 Matematică - Test 2, 2021Scris - Test 1, 2021 Matematică - Test 1, 2020 - modelScris - Test 2, 2021 Matematică - Test 2, 2020 - modelCitit - Test 1, 2020 - model Citit - Test 2, 2021 - modelScris - Test 1, 2020 - modelScris - Test 2, 2020 - model EN - clasa a II-a, 2014-2019
Clasa a IV-aLLR - Test 1, 2021 Matematică - Test 1, 2021 LLR - Test 2, 2021 Matematică - Test 2, 2021LLR - Test 1, 2020 - model Matematică - Test 1, 2020 - modelLLR - Test 2, 2020 - model Matematică - Test 2, 2020 - modelLLR - 2014 -2019 Matematică - 2014-2019


Orar 2021-2022

Plan-cadru_învățământ primar

Programe școlare - învățământ primar

    Telefon: 0350525135;

    Fax: 0350525135;

    Email: scoala_ionesti@yahoo.com 

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007123743755 

    https://fiipregatit.ro/

Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse